2008-04-01 | 20:16:43

alkohol och socker

Ja jag hade väl nämnt att jag skulle lägga in lite bilder från festen i helgen och har man lova så har man väl. Var ju som sagt fest hos jocke i helgen vilket brukar betyda att det spårar ur efter ett tag hahha. men det gick fint tror jag. men när jag tänker igenom är det lite vagt här och där. men vi hade skit kul. jag o bella var först in men det gjorde inget, tessan x2 fredde moppa mfl kom nästan på en gång. fram med drickat o sen var diskussionerna igång. alltid lika intressant man vet aldrig vad som skall diskuteras. Brukar sätta igång när vi sitter där med något kortspel med en massa regler som ingen riktigt är med på. Bella var inte riktigt hundra med alla gånger.. typ när hon får ett kort hon skall dela ut drinkar på. Bella: Vadå får man inte dela ut drinkar till sig själv?! hhahaha

sedan tyckte bella att det gick trögt på dicka fronten så hon hittade en sockerpåse eller vad det heter hos jocke och den vettu kryddade hon sin drink med och ja efter det gick det undan hahah!! ja tog även lite med och ja jag kan ju säga att det kändes enda ut i fingerspetsarna. det blev mörkt där ett tag tror jag.

Nästa bella grej hon är ju för rolig om man säger så. Hon hade tydligen druckit upp sitt så hon var tvungen att skaffa mera. Moppa hade öl kvar så hon köpte en öl av honom till hennes största lycka köpte hon en öl på 33cl av moppa för 100 spänn!!!! ja 100 kr helt jäkla otroligt. Erik var nog hyffsat nöjd med det inköpet.

Nu kommer det lite bilder mellan himmel och jord men spel och det ena efter det andra.. =D
image28 image29

jag innan festen och min drink blandning senare

image30  image33
blla har börjat korka upp och jocke medimage31
fredde o bella grejar
image32
Nu tror ja Moppa berättar något tok, Magnus verkar inte vara riktigt med heller.
image34image35

nu tror ja det börjar gå för långt hahha

image36image37
jocke o bella

image38

Moppa och ja fotar varandra. Mer bilder finns på bellas blogg dashuri.blogg.se

1 Kommentarer
bella:

men nu tro ja ja ser ut som en äckel på varje bild hahahhaa

2008-04-01 | 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.