2008-04-21 | 21:50:08

Bedårande

blev lite knas med inlägget, skulle ju ha hamnat längre ned. men det får vara såhär ialf :P

Nu har jag varit lite away med mitt uppdaterande av bloggen. vet inte riktigt varför har varit lite trött och har haft mycket med skolan. Men för att samla ihop lite saker så kan jag börja med lördagskvällen. Åkte och hämta Bella (som för övrigt är vääldigt blond för tillfället) sedan driva vi till ICA. Träffade en gammal klasskompis Olle som jobbat där typ en evighet men de visste inte jag heller. Ialf vi köpte lite dip och grönsaker och körde vidare i lilla Timrå tills vi hamnade hos Sussi. Jätte länge sedan ja tärffade henne och henns son också. Adrian en så gullig söt unge så man blir galen. Han var som vanligt på kalas humör trots att vi kom rätt sent på kvällen. Han visade i princip upp allt han ägde och slängde omkring det som en liten galning. Han skrattade och hoppade i sitt rum av leksaker. ojoj

Vi gjorde inte så himla mycket, satt o snacka vad som händer i traketerna. så som vem som blivit gravid, skall gifta sig eller har träffat en knarkare. Alltså sussi hon har informationen om allt sånt tok hahah alltid lika kul och förvånande. Såg lite på Tv också innan man runt ett tiden körde hemåt.

Hämtade upp Emil i Bredsand klockan två. Fick också skjutsa någon tjej till stan som frågade om hon fick åka. Hon såg ju rätt vänlig ut och ja hade ju två killar i baksätet så jag tänkte hon gör väl inget ont. Och nej det gjorde hon inte hehe. konstigt det där när folk bara stannar mitt i natten sådär o frågar om skjuts. tur att jag inte är någon galning.

image117 image118

image119 

Söta Adrian
2 Kommentarer
Johanna WP:

Vad kul att du tyckte om den!
Kommentera gärna i detta inlägg om du vill vara med i utlottningen: http://esw.blogg.se/1208806518_vrdesign.html#comment

:)

2008-04-22 | 00:42:20
URL: http://ilky.blogg.se
Little Peaché:

Välkommen att besöka en charmant modeblogg där man kan läsa reportage om olika designers, få inspiration att knåpa ihop trender med det man har i garderoben. Om du har lyckan att träffa på oss kan du även hamna i bloggen som dagens inspirations modell.

Mvh Little Peaché

2008-04-22 | 09:12:24
URL: http://littlepeache.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.