2008-04-23 | 21:15:54

Dagen såhär långt

Idag har man varit i ganska bra form tycker jag. Cyklade iväg till skolan till klockan åtta. härliga tider, men skönt vare att få sig en cykeltur i det fina vädret. Plugg plugg på skolan. Ett riktigt glädjande besked från skolan var att jag fick A i slutbetyg på kommunikation och ledarskap i förändring, riktigt lycklig. Fick även A på tentan om kommunikationspolicy för Vägverket, totalt B så man kan ju vara hyfsat nöjd. Nog skryt om det. det har väl inte hänt så värst mycket direkt förutom skola.

Men jag träffade lillemma på stan ialf, det var riktigt kul. hon hade emmadag kan man säga. hon hade just varit på manikyr och fixat naglarna, riktigt fint sedan skulle hon iväg och klippa håret och färga. jösses hon vettu. Rickard spatserade på stan och såg lite less ut när vi stod där och prata om att möjligt koliox. Vi får träffas någon dag och snacka mera.

Annars var jag till emil en sväng, han skall till stora staden Sthlm imorrn så jag va förbi och sa hejdå innan jag for och träna. Bara bränna nu hahah. 

Pilvi och jag planerar lite inför festen på lördag. kommer bli tokroligt, fest mat och utgång, kan inte bli bättre. Ska bara kolla vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog.

Aja nu ska jag träna på presenationstekniken, jippi..

ciao

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.