2008-04-18 | 11:15:22

det tar sig

Nu har jag sanat mig lite. har inte kommit allt för långt i min nya planeringsdag men jag ser som sagt ljuset just nu hihi. japp det känns bättre. Kläderna för kvällen är redan utvald ialf, trots det där skiten med strumpbyxorna så fann jag ett par nya plus fick jag ett par av mamma så det blev perfekt, passade bra till klänningen och jackan som jag ska ha OM det blir utgång, tar med mig det i trunken eller ja rödväskan. Måste komma ihåg att ta ut 200 spänn till Malin också. ska plocka ut allt onödigt i väskan, bara pengar,leg och mobil ska vara där, plus kläderna också, ska kanske lägga in en liten väska som jag ska ha om man inte vill släpa på stora röda hela kvällen.

Har nu också skrivit en halvdan packlista till Berlin, mer frågetecken än klartecken kan man säga haha men det är strukturerad ialf hhaha seriöst ja har problem, plus skrev ja till en postit-lapp med det jag ska shoppa ahahah inte så lång än men man ska inte ställa för höga krav, bara påminna om saker som jag vill ha hihi.

Nu är det nog dags att duscha, undra hur jag ska se ut i håret ikväll.. rakt, vågit, uppsatt, hm.. blir någonstans vågit tror jag med lite lockar o grejs. blir bra. Sen blire lunch, klockan tickar snart mot ett, har kollat tänkta bussar också. det är mycket just nu. har inte kommit nåvidare långt på presentationen än. men ja ska.

Vill se Emil konstutställning också, men det får bli imorrn, kanske bella vill hänka med till stan o kolla. ska kolla med henne, om hon vaknat än.

image92
Jacka: HM
Klänning: Monki
Strumpbyxor: okänd men är funna ialf
Halsband: köpt i Italien

skor: Nilson

image94
Packlistan
2 Kommentarer
Bella:

men åå är det de där fina du köpte i den där lilla butiken på typ en kvadratmeter i Tropea? italy spirits

2008-04-18 | 18:39:24
URL: http://dashuri.blogg.se
erica:

ja det är det, har inte använt det typ någongång men nu var det dags =)

2008-04-19 | 12:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.