2008-04-18 | 15:15:09

färdig för kvällen!

Äntligen är allt på plats kan man säga. kom just hem från Timrå, fick dampspringa till bussen, men ja hade lite flyt så det kom precis när jag var framme. sedan i metropolen timråcentrum klev man av för en blåsig promenad till lackfirman där bilen stod. men det gick fint där, trevliga killar så det var bara att börna hem med bilen, till halv tre, precis lagom för att jag skulle hinna fixa håret. allt är packat och klart i väskan, det enda jag skall göra är att ta ut pengar men det gör jag nere på navet. Jösses va skönt. hoppas på en trevlig kväll och god mat o lite trav såklart då.

image95
Håret blev ju lite lockigt idag =) kläderna är inte allt för fina för tillfället. vi skulle ha varma kläder på oss när vi skulle gå runt där på travet så jag gick in för det. sedan äre klänning på till middagen och kanske utgången.

Ciao
1 Kommentarer
Bella:

hejsan hoppsan vem ska du ha de trevligt med idag =) snygg frippa by the way!

2008-04-18 | 17:23:10
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.