2008-04-01 | 19:15:00

glad

Trots att jag började halvelva imorse var jag inte piggast när jag klev upp vid åtta tiden. segade på hemma o gjorde det jag skulle. tränade in lite vad jag skulle säga på seminaret om kommunikationspolicyn på Vägverket innan det var dags att åka lite buss. kunde ju ha gått i detta vackra väder men ja var lite för sent ute för att gå så lat som ja är tog ja bussen. ja ska börja gå sedan om ja ska komma i någon slags form. :P

Ialf när jag stod och väntade på bussen kom en kvinna förmodligen afrikansk härkomst med sin barnvagn och med förmodligen världens sötaste unge. Värsta liten med världens största brunaste ögon, fem mil långa ögonfransar små fylliga putande läppar tittade den lilla saken på mig. jag flinade som vanligt liksom o hon med barnvagnen tittade på mig o sa något med att han/hon kom inte riktigt ihåg vad hon sa men att den gillade solen jätte mycket inte att titta på bilarna som for förbi utan det. jag skrattade lite lätt som ja brukar göra när ja inte riktigt vet vad jag ska säga. sedan kom den ganska klassiska frågan ja brukar höra. "Vart kommer du ifrån" kommer ständigt på tal vet inte riktigt varför, denna gång gjorde det självklart inte något. brukar mest komma på krogen av någon snubbe som tror sig känna mig och säger att de vill bli min" vän" men i själva verket vet ja precis vad de vill. sedan när man sagt vart man kommer ifrån så vet de såklart att det var där ja kom ifrån o de börjar säga saker som ja inte fattar och kör registret på dåliga flörtgrejor. aja till saken jag är som sagt adobterad från Sri Lanka och när jag sa det sken hon upp som rena solen och sa att jag var "you are to beautiful" .. ja kände nästan att ja rodnade även fast de nu inte riktigt syns men ja kände mig värsta glad och skrattade till o sa tack hehe dagen kändes betydligt bättre och att ja skulle gå till fem hade ingen betydelse. Tänk va lite kan göra en glad.

Appropå annat frågade en kille mig vad det fanns en blomsterhandel idag o ja tipsade han. Oj han blev så glad o tackade så himla mycket. en liten parantes men han såg lite stressad ut och då kom jag hahah aja en god gärning liksom :P

image27

en gammal bild ja slängde in =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.