2008-04-18 | 10:14:08

Ibland blir jag less på mig själv

Jag hade en bra dag igår,, enda tills jag fick veta att det skulle bli lite strul med att hämta bilen imorrn, alltså idag. Jag som gillar att planera saker in i minsta detalj, det är liksom en drog för mig. jag bara måste ha koll, ja måste veta hur allt skall vara, när var hur, allt! Så hade ja planerat allt så det skulle vara bra. då ringer pappa och ändrar planerna. och är det någonting jag inte gillar är det att ändra något som är bestämt. Jag blir så förbannad att jag typ måste grina typ. ja det är sant, jag kände hur stressen spred sig och hur jag skulle hinna med allt. jag ska hämta bilen efter ett, men efter ett kan lika gärna betyda tre. plus måste ja ta bussen till Timrå, plus ska jag vara nere på stan fyra för då ska vi iväg med klassen o äta middag på travet. vilket betyder att allt måste vara klart med kläder, duschning, pengar, ombyte och kläder för utgång, smink osv. plus att ja måste skriva två presenationer som jag ska ha nästa vecka. plus att jag tänkte skriva en packlista till Berlin plus saker ja skall handla. Alltså det är så fånigt men jag såg hur allt rasade. jag blev så förbannad så tårarna rann. seriöst. ÅHHHHH. grädden på moset var att vi senare på kvällen fick beskedet att en nära vän till emils mormor hade dött. ja alltså då blev ju mina problem ännu fånigare, var tvungen att böla lite till. jag blir så less.

Ialf denna nya dag kändes ju saker och ting bättre trots att jag fortfarande är lite arg såhär vid tiotiden. skall snart duscha, packa, förberda osv. Jag satt på bussen idag o bara tänkte på allt som skulle göras, hade förberett allt innan jag ens hade kommit innanför mina egna dörrar hahah. men såklart som fan ska det spricka någonstans. Jag hittar just nu inte mina strumpbyxor! de ja använde i förrgår, spårlöst försvunna!! alltså ja får damp, tror syster har tagit dem, tror ni ja får tag på henne Näää. åhh ja har ett i reserv men ja vill ha dubbla om det skall passa till ikväll. har liksom inte helt bestämt vad ja ska ha på mig heller.!! tänker inte gå på något systembolag ialf. de finns inte tid..

Jag måste lugna mig lite, börja lite med presentationen av en kändis wannabe. inte så inspirerad just nu. ibland undrar jag om jag måste söka hjälp hahha. ja hör av mig om saker och ting löser sig hahha
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.