2008-04-17 | 17:40:30

Intervju med Gif + konst

Yes idag var det intervju med Gif Sundsvalls Henrik Wikström. Vi skall ju som sagt göra en kom.plan åt dem för att visa allmänheten om deras samhällsengagemang på ungdomssidan. Intervjun gick kanon och han var jätte duktig och kunnig om vad de vill, hur verksamheten fungerar och vad de gör och ser i framtiden. Intressant värre!

Annars så presentationsteknik idag, intressant idag med hehe. vi fick bland annat kolla på varandras bloggar. så man vet ju aldrig vad jag gett för bild av mig själv nu när det för tillfället ligger ute lite avslöjande bilder på både det ena och andra som händer i mitt liv. men man får se det positivt man kanske får någon mer som läser och tycker att det är roligt =D

Ikväll ska jag till Emil för att gratta hans lillebror Elias på namnsdag. Imorrn ska jag hinna gå på Emils konstutställning på Stadshuset. Ni som är i Sundsvall kan gärna titta på den i helgen tycker jag. Det är inte bara hans konst utan jätte många andra konstnärer. Blir skit kul =D

image82
Emil med sin katt Tingeling. sötis

image83
Emil har gjort ett porträtt av sig själv - riktigt läcker bild va =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.