2008-04-08 | 19:00:34

Jag fixade det!

Tillbaka efter en lång dag i kursen presentationsteknik. som i senaste inlägget skulle jag prata om sociala samtal. efter gårdagens mindra lyckade pres. så kan jag med glädje säga att jag satt den idag! lite får man säga att man är duktig för idag var allt bra, jag var lugn, jag pratade långsamt med pauser jag stod nära publiken. träna lite på ögonkontakt och att vara noggran med orden. Men annars tycker jag att det gick super. fick även skön kritik från Mr. T, J och Sandra stabilt, även vår lärare var nöjd hehe. i övrigt var alla riktigt bra idag, kanon till klassen!

Appropå annat kommer en sak bokas in, men jag tänker inte säga vad det är förrän det är klart. en del kanske har en aning om vad..

Nu ska jag fira den lyckade presentationen med att titta på kvalserien Malmö-Rögle spännande.

Ciao

image45

Idag kan jag vara en liten vinnare :P kortet tagit på Malta - 07

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.