2008-04-03 | 12:51:56

något är fel

jag kände redan imorse att något inte riktigt stämde. började redan med att jag vakande för tok för sent. vet inte alls varför ja sovit så tungt.. konstigt. ialf sedan har magkänslan varit felande hela tiden. vet inte alls vad det är. är det något jag glömt? skulle ja på föreläsning imorse? jobb? jag vet inte.. orolig har ja känt mig.. skumt. emil ringde nyss också och det hade inte gått så bra för honom, så det kanske var en intension av det kanske. min lilla älskling.

snart ska pappa komma hem så jag kan åka o göra en pass. sedan hem, äta åka till skolan 15-17 idag..sent värre sedan snabbt hem för hockey. semifinal 6, avgörs det ikväll? kan ju vara därför också men det tror jag inte riktigt. hoppas ialf det försvinner snart.

ciao
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.