2008-04-01 | 19:01:25

present

Åh nu kan man blogga ikapp sig lite tror jag efter några dagars avbrott. idag svängde jag förbi lite på stan efter en lång dag på skolan. var och köpte present till min finska kompis.. som ja vet inte läser bloggen än :P vilket är tur annars vore ju typ rätt dumt att lägga ut bilder på vad jag inhandlat. har velat lite vad hon ska få men ja vet att hon är en hejjare på te så va fasen ja kör på temat te. Så svängde faktiskt in på myrorna ja hör o häpna men ja ville ha en fin tekanna som ingen annan har och där stod den och titta på mig faktiskt redan igår men ja slog till idag. så den damp ner i väskan.

Sedan tog ja mina lurviga till Indiska för jag ville ha ett par fina koppar till min tekanna. Medan ja stod o pratade med lars om bland annat att han flyttat in i nya lägenheten bland annat. ialf till saken hittade jag ett par perfekta koppar med fat i en fin färg så perfekt tänkte jag så var det kirrat. Fattas bara lite härliga tesorter så är saken biff.
Hann dock inte tönta runt på stan för att handla något till mig själv men det löser sig nog =)

image25

image26

härliga koppar från Indiska och tekanna från myrorna.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.