2008-04-02 | 15:37:12

slöar lite

Jaha nu blev det lite slött, lämnade just in min fördjupningsuppgift i ledarskapets roll i förändring, Hoppas den blev bra, kände att det blev mer strukturerat denna gång med kortare texter. Den blev inskickad två dagar senare än inlämningsdatumet men jag tror inte det kan påverka så pass mycket eftersom vår lärare kan vara sjukskriven. Intressant det där, vi går information och Pr där fokus ligger i kommunikation och info. Trots detta är det dålig information vad gällande lärare och kurser upplever jag. Vi har nu inte fått svar på två veckor när nästa kursträff är för de som inte var med under ordinare kursträff. Läraren har inte svarat och ingen på instutionen verkar ha någon koll. jag man slutar aldrig förvånas.

I vilket fall är den inlämnad. Annars så var ja lite less på morgonen då jag skulle boka kryssning till Helsingfors för mig och Emil. Var i princip klar med allt bara typ betala kvar innan ja ser en liten ruta med åldersgräns. jag tryckte där och såklart som tusan är det åldersgräns... 21 år!! Emil är ju 18 så det funkade inte alls så j***a bra. dåligt less jag blev!! ringde o fråga om det räckte om en var 21 el om man kunde ha något intyg el dyligt. men icke!! SUCK. 18 är väl ändå myndigt tycker man i vilket fall skulle man ju få visa leg om man skulle handla alkohol. åhhhh

Men hoppet lever för Köpenhamn än. Om vi känner att allt klaffar med både ekonomi och tid så kan det funka. Måste hitta ett bra boende bara.. går lite trögt på den fronten just nu. Flyg har jag ju redan kollat. Aja hoppas hoppas.

Nu ska jag slöa lite till innan vi får besked om vilket företag vi skall göra en kommunikationsplan åt. Intressant!

Ciao!

image39

Jag och Emil vår första sommar - 04!
2 Kommentarer
bella:

hahahah va pojkig han såg ut där i jämförelse med hur han ser ut nu haha

2008-04-02 | 16:22:06
bella:

trist de där me helsingfors så jävla typiskt sverige. ni får ta en romantisk weekend till Italien istället :)

2008-04-02 | 17:29:11
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.