2008-04-28 | 09:42:09

Snart bär det av

Ja det här måste bli det sista inlägget på drygt en vecka. ikväll bär det av till Sthlm och imorrn väntar flygresan till Berlin! Skall bli otroligt roligt, är lite pirrig men inte så mycket. har tittat på min väska som inte innehåller allt för mycket kläder vilket är rätt ovanligt. jag brukar packa för mycket men jag tror att jag har lyckats bättre denna gång. frågan är ju om jag skall ta med mig två jackor eller en.. en lite varamre och en tunnare.. just nu överväger jag bara för en så har jag med mig en tröja under den.. tror det låter bra hehe.

Tränar just för mitt övertygande tal, just nu är det lite kort, måste öka en minut. jisses är lite svårt, jag tycker ändå att den är bra nu.

Aja vi hörs om en vecka!

Ciao!
1 Kommentarer
Bella:

hoppas ni får det superkul! :)

2008-04-28 | 12:38:32
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.