2008-04-08 | 11:39:50

sociala tal

Ännu en dag, har nästan släppt gårdagens tal om mig själv men kan inte tänka på att jag borde berättat om mina fobier istället. suck. för göra det en annan gång om det är någon som är intresserad =)

Idag har vi fått en ny uppgift skickad till oss. min handlar om sociala tal. vilket jag tyckte var rätt kul. Sociala tal har vi alla säkert någon gång varit med om. tex på bröllop när någon ställer sig upp och säger några väl valda ord till brudparet. Ialf lite sånt skall jag tala om och hur man skall göra för att förbereda sig på dessa tal. Hoppas det går bättre idag. Måste tänka på, stå rakt, prata inte för fort och andas!!

Viktigt viktigt.

hörs senare
2 Kommentarer
Mingla:

får jag fråga dig en sak?

2008-04-08 | 11:44:41
URL: http://heymingla.blogg.se
K A N D I:

uuh, låter jobbigt med sociala tal .... alla stirrar på en.....

2008-04-08 | 11:46:30
URL: http://kandismode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.