2008-04-16 | 18:26:39

Sommar sommar...

Idag hare verkligen varit vårkänslor i luften! känns som att våren är på väg med stormsteg.. och man vet ju vad som kommer efter just våren hihi. Ialf redan imorse när jag vaknade vid sexsnåret så kändes det som en bra dag helt klart. Blev klar på jobbet vid tio och mötte dagen i solen. ahh va härligt. förutom att man fick tillbringa en timme på Bohmansbussen så var allt frid och fröjd. emil messade att han hade vårkänslor så det spred sig till mig på en gång.

Prata med bella om körkort, strunt, i-landsproblem efter nästa i-landsproblem, vikiga saker samt oviktiga saker. jisses man hinner med mycket på en halvtimme. Passade även på att gå till skolan idag =) ja visst man måste ju inviga dagen ordentligt med en rejäl promenad. Våren sken i mina ögon och när jag njöt som mest så såg jag också en fjäril. Åhhh det kunde liksom inte bli bättre hahha.

På presentationstekniken hade vi en mycket roande föreläsning måste jag säga. den helt klart roligaste på länge. Vi hade besök av två skådespelare som skulle hjälpa oss med tips och grejer inför presentationer. men mest vare kula saker vi fick göra. som att typ hoppa som indianer, stampa med fötter osv. hahah skit kul. vi gjorde även en scen där man skulle ha låg-ochhög status och iklä sig dessa karaktärer. himla kul. Jag var högstatus. kändes härligt. med min passade outfit (som ja glömde ta bild på) så kändes det som passade. Jag och Thomas möttes i ett låg och högstatus, vid ja vad ska man säga en parkbänk/busshållplats typ. Där kom ja instövlandes som någon kaxig pryl haha eller nått. Jag och Thomas möttes även senare på dagen i ett annat möte. "En midsommarnatts dröm" vackert sådär. Det var fina ord med fyra dagar och fyra nätter, månsken, silverbågar, bröllopsnätter och ömma blickar. hahah det var skit kul. blev en bra scen kan ja lova. Jösses lät bra det där :P men det var himla kul och jag var inte ett dugg nervös eller pressad av situationen utan allt gick som smör.

Erica har en bra dag. Måste vara vädret

Nu träna jippi!!

image78

Midsommar 05 soligt och härligt
2 Kommentarer
Bella:

hehe jag såg åxo en fjäril idag skulle föreviga det men dom e ju så in i helvetes skygga de där. jo by the way. din lektion med presentationsteknik idag lät jävligt roligt.

2008-04-16 | 20:48:52
URL: http://dashuri.blogg.se
emma:

ååå nice vilken fiin bild

2008-04-16 | 22:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.