2008-04-17 | 17:31:46

syster på gång..

Igår berättade syster att hon skulle flytta. har ju varit på gång ett tag nu men igår var det alltså klart. hon har hittat sin lya söder om stan tror jag man säger haha ja inte så långt från Hydro ialf. Var väl rätt så ok. jag som har typ cellskräck tycker att det är för litet men sån är jag. Syster verkar vara nöjd ialf så det är ju huvudsaken. Känns ju lite konstigt att syster som är 18 ska flytta före mig! jag som ändå är 21 -- > snart 22.  Ja de som inte visste så bor jag ju hemma än. men det funkar för mig bra inga lån :P

image79
Zandra med sin bänk som är typ kökvrån heheh. ser hyfsat glad ut.

image80
Ja o typ så såg rummet ut.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.