2008-04-06 | 16:48:03

tillbaka

Jaha tillbaka till verkligheten eller vad man brukar säga. nu har jag inte bloggat på några dagar och det känns som jag måste komma ikapp lite. Ska göra ett försök på riktigt senare ikväll när jag känner att jag fått lite ro i kroppen. Är fortfarande lite krasslig, hostade hela natten så träna är nog inte lönt om man inte vill ha en kängru i halsen i morgon.

Jag har också varit lite död på bloggandet efter att Timrå åkte ur SM-slutspelet i torsdags. det var en riktigt tung dag. kanske var de som var den där orolighets känslan. Blä. Orkar inte prata mer om det. Mitt liv består nästan bara av det så när det tar slut sådär ja... hua.

Nu ska jag pyssla lite med min presenation av mig själv på en minut innan jag återkommer med ett riktigt inlägg där andra mer roligare saker kommer att florera.

Ciao så länge
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.