2008-04-19 | 13:35:36

Travkväll

Igår var det tjejmiddag med tjejerna från klassen. Det firades med middag, trav och rundvandring på stallbacken på Bergsåkerstravet. Första gången jag var på trav och det var faktiskt riktigt roligt. Vi hade en liten gudietur runt där vi fick träffa en kusk som tipsade lite om vilka hästar man kunde satsa på och om olika förberedelser osv. Vi fick även träffa en kvinna som jobbade med dopingkontroller innan det var dags för middag. Himla gott med kött och vin, god chokladefterrätt och lite mer dricka. Vi hade riktigt trevligt. Bästa kommentarerna för kvällen stod Therese för. Precis när vi skall kliva av bussen till travet säger hon med förvånad röst. "Just ja, jag är ju allergisk mot hästar!" hahhha vi skrattar ihjäl oss tror jag, hon hade tydligen glömt bort det, hon berättade att om hon klappar de så sväller hennes ögon typ igen och man måste åka på akuten. inte bra, hon fick inte följa med in i stallet. Andra roliga kommentaren från Theres var att innan vi ens beställt mat frågade hon om man får kaffe efter maten. Hennes bejär av kaffe hade slagit in och hon fick sitt kaffe först av alla efter maten. hahahh

Efter travet fortsatte kvällen vidare mot stora staden sundsvall. vi lanade på Bishop där vi hängde typ hela kvällen. drack o pratade massa skoj. Kickis kille med vänner kom också förbi och pratade. Åldern på Bishop var ju kanske inte den lägsta om man säger så. alla var långt över trettio och jag träffade även en arbetskamrat från jobbet heheh. vi tog oss aldrig ut varken oscar eller Olearys. vi har blivit gamla, det blev en burgare på kebabcity sen tog man bussen hem hahah men det var en kanonkväll =)

image101
Jag och Kicki

image102
Therese

image103
Malin, Linda, Lina och kicki i en lite mörk bild

image104

     
 
2 Kommentarer
Bella:

jag tycker bloggen vart rätt så shysst lite NY Times över den. :P om du blit bajsless på den så får du väl byta då hahaha

2008-04-20 | 11:38:55
URL: http://dashuri.blogg.se
erica:

hahah ja tycker den är ball jag =D blir fint att ha den såhär än det förra =)

2008-04-20 | 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.