2008-12-28 | 22:41:31

Äntligen lite ordning

Godkväll. Jag har verkligen inte bloggat nu på ett tag igen. Mycket tid har gått, jag har skilts från Face för ett tag, åkt hem, varit på 50-årskalas, haft julafton och stök, varit med vänner och pojkvän och tagit det bara lugnt med sena kvällar och sena mornar. Har aldrig varit så skönt tror jag. Har sovit till tolv bland annat en dag. När hände det senast?? måste varit någon gång under den tunga tonårstiden när man mest var i pubertetsgräl med sig själv och bara ville sova och göra allt som inte var normalt typ.

Nu har man ialf lugnat ner sig, varvat ner och glömt bort det mesta som har med försäljning av Citibank kort på kalla mackar..hua jag får kalla kårar.

Nu är det en vecka kvar innan man beger sig tillbaka till sthlm och verkligheten. dock ska jag hålla utkik efter lite nytt nu. Men innan dess skall det firas nyår, skönt att det löst sig. Fick lite smått ångest där ett tag. Imorrn blir det promenad med pappa, åka till lars och fixa lite, klippa mig och sedan bege mig till Karln.


Såg Australia igår med karln, den var faktiskt rätt bra, Ok liksom. Hade ingen direkt dragning till Hugh Jackman men aa det var något visst med den här filmen, måste varit kläderna eller nått.. jösses. Annars var den rätt smörig, mycket kärlek och en vändning i filmen som gjorde att det blev som en ny film i en. Men den skall nog ses ändå. Ingen actionfilm direkt men ändå. Barnet i filmen Nuhulla eller hur det stavas, vadå söt, aborginbarn jösses.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.