2008-12-02 | 21:53:30

Cjoup!











Tjoho vänner nu har jag vaknat till liv igen. Ni ser ju vad jag har haft för mig den senaste tiden med vårat gäng. jepp vi har bara supit skallen av oss, skämt ut oss i borlänge och haft rejäl baksmälla hahhaha.. närå men festat har vi gjort. i lördags vare galet fullt ialf, vi hade blivit fri norsken, han var på hemligt uppdrag..så vi körde egen fest, våra grabbar är för härliga =)

nu har vi lite internskämt på det här stället. Skåningen har ju den bästa dialekten. Ni ska höra när han säger Coop det är så jävlust fult. "Cjoup" tror jag det blir när man skriver hehe och när han säger Eurokortet säger han ojrupkortet..hahaha det är svinkul på skånska ialf.

men just nu har jag och maria stuckit från gruppen för en tripp i mora där vi säljer kortet. det gick skitbra första dagen. sålde hela 19 kort. rekord! mora är trevligt än så länge. har även fått min tvätt tvättad har fan inte haft ett par rena underkläder på en vecka hahha fan va äckligt men det har varit slut har tillomed varit tvungen att köpa fler.

nu blire lite vila och kanske en film, vi hörs friends!
1 Kommentarer
Bella:

Jag har exakt samma underklädsproblem. Jag fick idag handtvätta ett par tosor torka dem med hårfönen innan jag gick till skolan. TMI maybe. hihii.

2008-12-03 | 13:24:21
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.