2008-12-14 | 21:24:06

Härligt att vara ledig

Helloj friends!

Efter en riktigt tuff vecka här i örebro har vi äntligen fått vilat ut på vår lediga dag. Det känns seriöst som man är bakfull fast vi inte druckit. så slut är vi. Slut som artist och helt förstörd. Kort och gott. Men nu äre bara en veckas jobb kvar sedan får jag åka hem.

Hur har veckan varit då?, vi har jobbat som svin ialf och sovit grymt lite. I onsdags var vi ju ut och söp som djur och sedan var man ju som döden själv på torsdagen. Fredagen blev det också en fest dag av sällan skådat slag. Vi var på Björstugan igen, stället allt går på. med förmodligen det skabbigaste namnet hitills. men mycket folk, bra musik och lite halvsnygga människor. En maltes stötte på mig, den engelska stilen ni vet. Men ja sa att sebbe var min kille då stack han hahah.

Kvällen slutade ialf hemma för sent på kvällen i grabbarnas rum med popcorn innan jag somnade och vaknade klockan sju med kläderna på mellan sebbe och kalle. fy fan, ja fick värdens chock men jag hade tydligen dött på sängen när vi skulle äta sen så låg ja bara där. Fy fan va skabb. Sen vare bara att jobba igen hahaha jag var verkligen på g. Not.

Lördag blev ingen fest, det blev bara kebabrulle, datasittning och mys. Söndag lika härlig, bättre matätning dock. sovmorgon och bio, Livet från den andra sidan. den var flummig men rolig.


kalle dahlin


jag och seb


stekig bild på mig och maria
1 Kommentarer
Bella:

vad ackligt het du var pa bild tre. Javla manniska hahahah. det var en komplimang aven om det lat som raka motsatsen! Hare!

2008-12-15 | 22:12:22
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.