2008-06-08 | 14:10:08

examen i bilder

Nu har jag äntligen fått lite tid över. det har hänt så mycket de här dagarna så jag hinner fasen inte med mig. men idag söndag har jag inte gjort någonting hittills, känns ju aningen skumt men det är samtidigt skönt också. det är ju jobb imorgon och två månder framåt så ja det är väl bra att inte göra någonting idag då. än så länge.

Nu ska jag lägga upp lite bilder från examensdagarna. hade bara mobilen så bilderna blev inte kanon men förhoppningsvis skall jag få tag i lite fler bilder också.


Julia madda och frida i solen på picknicken innan cermonin


Stina, Filippa, jesper och christian glassar


Madde och Tessan


Jag =)


Jag igen


Emil bjöd på glass efter examen plus fick jag en ny parfym =D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.