2008-06-23 | 20:23:13

Facebook

Ja nu har jag också blivit medlem i facebook. få se nu hur länge jag håller koll på den där sidan. men det kan ju vara trevligt ett tag. hittade många av mina vänner där så ja det är bra. Främsta orsaken var ju att hålla kontakt med Pilvi =)

Nu har jag suttit och grejat där alldeles för mycket... det började ju regna så löpningen sket sig, får bli mina 500 istället. blir nog bra ändå =)

Ska forstätta med jobbansökan nu.

Inte så intressant inlägg för tillfället. men på måndagar är det inte så händelserikt. förutom att det var någon som ringde och pep skumt i min mobil idag.

Ciao


Regniga dagar vill jag vara i Italien och varför inte Tropea.
2 Kommentarer
Bella:

asså ja ha italiensug. vi skulle kunna åka på snabbvisit i verona på typ tre dar eller nått. :D

2008-06-23 | 21:31:15
Pilvi:

:) Vilken superbra vän du är Erica! <3



Jajamensan, på måndagar är det inte så

händelserikt... :D

Man skulle kunna tro att det händer inte

alls mycket på regniga måndagar! ;)

--> Jobbansökan och 500 situps!!! =D

Du är så duktig! Som vanligt :-)

2008-06-25 | 06:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.