2008-06-08 | 14:40:08

Fest hos Kicki

Igår var det även fest igen. Känns som jag inte gjort någonting annat än det. Men det var bara att ta på sig nya klänningen och spatsera upp till fröken. Hade även varit inne och handlat lite fint på Village, lite suflé formar och några lyktor =)
Det var shlagerkväll så det blev mycket musik, tipsrunda, frågesport, singstar mm. En helkväll med shlager och sång. Riktigt roligt. Vid tolvsnåret begav det sig ner till stora staden och Oscars för dans resten av natten. Kvällen avslutades i vanligt ordning på ett hak, i detta fall kebabcity innan man tog bussen hem. Jag kan ju säga att jag var hyffsat död när jag kom hem.


Den bästa bilden blev på hon som hade hand om hela shlagerkvällen =)
1 Kommentarer
emma:

hej bus mus, måste bara höra att du är alive and kicking efter allt trevligt? grattis igen!

2008-06-09 | 11:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.