2008-06-30 | 21:36:01

Jonkvinnan på ICA

Jon, Jon, Jon... jag hoppas alla vet vad det begreppet är för någonting. Jag kan förklara lite lätt. Det är en äcklig person från början, förmodligen från en plats där man bara har en mack, ett ica, och man har möjligvis en affär med Savanna byxor och hoodtröjor med drakar på.

Idag mötte jag ett Jon på ICA Maxi. Två äckliga kvinnor ( ja ni får säga att jag är elak) men de hade gammalt inte tvättat hår som förmodligen inte klippts de senaste femton åren, inga pinglor, sunkiga gamla svarta kläder, svarta långa tröjor med döskallar på och ja de skulle handla en halvmeter lång korv. Ni hör ju!

Jag skulle precis dra mitt kort när Jonkvinnan kommer fram snabbt och frågar:
- Har du ICA-kort?
- Jag, nej jag har inget sånt.

Jag hinner inte mer än blinka innan Jonkvinnan drar upp sitt kort och drar det mitt framför ögonen på mig så att hon kan få poäng på sitt kort för det jag handlat. !!!!!!!!!!!!! Alltså ibland får man ju hets.

-Jag, jaha... vad gör du då?
-Jonkvinnan: nä jag tog bara poängen (med ett äckligt flin)
- Jaha säger jag, kan jag dra mitt kort nu.. (och tittar skumt på hon i kassan)
-Jonkvinnan skrattar och puttar mig, som att det skulle vara roligt liksom..

Alltså man skall fan inte sluta förvånas över folk. Kommentarer är överflödiga!! 
4 Kommentarer
Bella:

asså gud ja terrass fortfarande av de där flinet ja kan föreställa mej hur hon såg ut. skatan.

2008-06-30 | 23:06:57
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Lars:

Asså vad har folk för jävla särpräglad sjuka egentligen. Dra åt skogen, jag hade flippat totalt.

2008-07-01 | 06:13:34
URL: http://larshan.blogg.se/
Bella:

hurru ja tror ja ska gå på gatufesten på lör iaf...börjar inte förens tolv på sö. :P åsså kanske immorn då de e gratis kanske eller vad säger du?

2008-07-01 | 16:36:03
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
erica:

ja du gör ju som du vill =) det är förferre hos moppa på torsdag ialg ;)

2008-07-01 | 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.