2008-06-08 | 14:34:57

Lite fika

Igår var jag och käka med Pilvi på 1891, jag var som vanligt hungrig och köpte mig en cesarsallad. Himla gott =D Pilvi hon tog en kanelbulle hhe. Vi pratade om allt möjligt och det var riktigt trevligt. Var så länge sedan vi sågs nu och nu ska hon ju även åka hem till Finlad i två månader =(. Inte alls lika kul men aa vi ses ju snart igen..

 
Min kära vän =)


Pilvi tyckte att vi skulle låtsas att vi var utomlands, typ Paris eller Italien, det gick
väl sådär haha men det är ju rätt mysigt inne på 1891 så det var ju ganska nära.


Lite spex får man göra såhär sista dagen.


Jag fick även en examens present också. Alldeles för mycket!! men det var otroligt fint =)
1 Kommentarer
Pilvi:

Heeej Erica! =)



Hoppas att allt är bra med dig!

Vår utomlandsresa blev riktigt lyckad, hehe ;))

Och vilket väder vi fick!!



Pöss & kram... jag saknar dig redan!

2008-06-11 | 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.