2008-06-22 | 21:50:32

Vilken spelning

Det är söndag, långt ifrån onsdag då Emil hade sin sista spelning med Toto Teens på Pipline. Jag tänker inte vara långrandig men jag kan ju säga att detta var nog den bästa spelningen jag varit på. Helt seriöst. nog för The Ark, Hives, Håkan, Pink eller Moneybrother, Elton lbabalala... det här var fantastiskt rakt igenom. Jag säger bara det, de som missade spelningen i onsdag får ångra sig riktigt rejält.

Inte bara för att emil var med var den bra, utan hela spelningen var verkligen någonting utöver det vanliga. Denna spelning innehöll två akter. Akter med, Batman på duk som talar om sitt hat till Tototeens, en balettuppvisning, en kock som lagar köttbullar, sång, träningspass, skådespeleri utöver, en av världes starkaste män, mord, mer Batman, mer mat, en kör som tog en från Pipline till någon religiös kyrka där Carola närvarande, dödscen med mera. Det var tametusan allt.

Det bästa var när Sven Wolter var med. Inte på scenen, men han hade tagit Emils kropp. Denna scen är svår att förklara men emil står framför micken och ur hans mun kommer Sven Wolters stämma. Jag har fan inte skrattat så mycket i mitt liv. Det var sjukt kul. De hade alltså fått Sven Wolter att spela in en scen med Toto Teens?!! bara det.

Spelningen är inspelad och kommer så snart den är färdig klippt finnas ute på Toto Teens hemsida.

http://www.tototeens.info.se/
----------------------------------------------

Till Pilvi =)
Moi, mita kolo?

Hoppas allt är bra, titta gärna på Toto Teens hemsida så kan du nog se klippet från Hitmakers som gick på kanal fem. Om du inte hittar det så finns flera andra klipp du kan se under media=) Kramis


Emil


Pontus


flera ur niomanna bandet


dödscen
1 Kommentarer
Pilvi:

Moi Erica! :)



Kiitos, minulle kuuluu pelkkää hyvää!

(=Tack, jag mår bara bra!)



Vad kul det var att se klippet!!

Toto Teens ROCKS!! :D



Förresten! Jag ska skicka dig foton som vi tog, när vi var framför Pipeline! ;)



Kramisar

2008-06-25 | 06:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.