2008-03-26 | 09:10:43

1 dag kvar

åhh nu äre bara en dag kvar tills emil kommer hem, jag har längtat alldeles för länge nu. tur är väl att jag haft mycket och göra den vecka han har varit borta så det har ju inte varit allt för fruktansvärt. plus har det varit hockey, jobb, plugg och så har ja hunnit vara med lite kompisar så det har ju gått bra ändå. men nu när jag sitter här på morgonkvisten och snart ska iväg på jobbet. kommer känslan, eller snarare saknaden. hua men imorrn då är allt fint igen. oj oj va skönt!

Annars väntar jobb idag från 10 - 20 lång pass igen. pappa skjutsar som tur är så jag hinner hem till hockeyn som började halv åtta. men det blir kung när den går på 9:an för då kan jag se den hemma. Annars hare väl inte hänt så värst mycket, var och åt sushi igår med pappa det var ju skit gott som vanligt. sedan plugg plugg en sväng på glasbanken o var till marcus för att lämna lite och snacka en sväng.

syster åker annars till Amsterdam idag. jösses hur ska det sluta.. det är ju inte annat att man är lite orolig.

hörs och syns!

.image20

snart äre vi igen =)
2 Kommentarer
Lars:

Men fan är det idag hon åker till Amsterdam, å herre gud. :D

2008-03-26 | 09:35:33
URL: http://ijin.blogg.se
Anonym:

hoppas zandra får det toppen i trätofflan och tuplanernas land. GRÖN AV AVUND. FAN. HAHA

2008-03-26 | 15:11:37
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.