2008-03-20 | 17:58:59

Glad Påsk

Då ska man börja blogga lite då, har tänkt över detta fenomen som påverkat oss alla mer eller mindre. Har länge funderat och ska jag? eller ska ja låta trenden gå mig förbi? aja nu har jag en och så var man lika som alla andra men va fan det får man väl bjuda på. Har ändå skrivit en tentamen om modebloggar och hur företag har anamma idén så jag kände väl att när det började bli så pass påtagligt var det så dags. Nu gäller det att göra sig innovativ, intressant och differentierad från andra bloggar. Det lär ju bli lätt i denna ström av bloggar. men man gör sig väl ett aningens försök och se hur länge det håller.


Så här i påsktider apropå något helt annat, så är det ju alltid spännande med lite uppvaktningar  av alla dess slag. Det är påskkärringar, ägg och kycklingar, toffsar och så godis såklart. Igår fick Emil sitt påskägg av mig, sprängfylld med onyttigheter, han såklart överlycklig. plus fick han ett änglaspel eller snarare ett kycklingspel köpt på Designtorget. (Ja nu har jag börjat stärka min varumärkesblogg här med reklam om andra kända varumärket, vad gör man inte) Men bella hade ju köpt den tidigare och den var ju så himla söt så jag var tvungen att köpa en =) Emil skrattade mest och tyckte att den var så typisk mig att jag nästan kunnat gjort den hehe.

Innan dess så hade min vän Pilvi kommit förbi med lite påsksaker till mig, hon är ju för snäll. Kitos Kitos
image5

Gulligt tyckte jag =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.