2008-03-21 | 10:00:54

God förmiddag!

Efter första dagens bloggande har man så vaknat, duschat, fikat och gjort allt i ordning för en jobbdag fram till klockan sju ikväll. Känns bra såhär på långfredagen. Funderar just nu på att åka in till meckat birsta eller snarare media markt för att köpa lite film. Var en evighet nu. Jag samlar ju som sagt på Disney filmer och nu har ju Pongo och de 101 dalamtinerna kommit och jag ligger för närvarande lite efter i min samling. Har rätt många typ nästan 40 ialf men ja måste köpa, ringaren i notre dame, kogänget och Micke & Molle först.. ser ju just ut. men snart kommer lite pengar då skare handlas så man ligger på rätt köl igen.

Aja bäst att ta tag i saken. Hörs senare!
image13

snart i min samling =D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.