2008-03-23 | 10:36:19

Nästa gång är det min tur

Gick ju fin fint på jobbet igår, jobbade elva timmar men det gick prima. trött som ett as var man när man körde hem. och det var nog tur att det inte var så himla långt hem igår kväll för då hade jag nog somnat. var tvungen att sätta mig på sängen en stund för att förbereda mig på att åka i väg, till mackan. duscha tror jag föör länge men det hjälpte hyfssat. Jag och marcus hade bestämt dagen innan att vi skulle ha riktigt kul igår och visst hade vi väl det. synd bara att filmen inte var lika rolig som oss eller nått =) Marcus hade fåt äran att välja film, jag kör ju alltid på säkra kort typ som disney, tecknat eller något annat liksom lättsamt.denna gång skulle det vara lite mer fart och jaa hm.. det gick väl sådär. det var lite velande vad det skulle vara för film. så länge det inte var en rymd film var ja nöjd. det blev Supersugen. supersuck eller vad fan nått, det var inte bra. första fem minuterna kändes om att det kanske går bra trots att de talade om sex exakt hela tiden. det var galet i börjat men det tog sig inte. det var bara konstigt. när väl karln (han i filmen) börjar rita k*kar på massa pappren när han var liten för att hade typ nått fel då fick ja något bryt. men man måste ju se klart skiten. det blev bara värre. pinsamt, den hade ju fått bra kritik men fan kiss my a... det var bajs. Aja nog tjatat nästa gång ska ja välja haha vi får väl se hur det går.. Vi hade ju kul ändå =)

annars blev det som vanligt lite sent igår, kom väl hem runt fem, visste knappt vad jag hette när jag körde ner för backen, men tro på .. man är aldrig själv trots den tiden, möter en bil nästan direkt och får typ tvärbromsa. plus att det är glashalt. kul. inte. ja tar mig förbi de två trafikljusen, hade blivit förbannad om haft lov att stanna när det inte är en kotte ute. för det brukar man och då står man där som ett fån i någon minut innan ljusena fattar att jag står där. ialf somnade nästan på en gång typ 05.15 sedan så vaknar jag..07.38! alltså va i hela... ja blir tokig var tvungen att tvångsligga o sova. typ somnade om till 08.20 åhhh så höll det väl på så till 09.25 då fick ja nog. lär ju blir trött som gatan sedan mitt på dagen istället.

Börjar två idag på jobbet och jobbar fram till 10 imorrn! lång pass så säg. blir väl lite ensamt när jag blir själv från sju till åtta nästa dag. men ja klarar mig, kanske är någon själ som vill småprata lite med mig så då skare nog gå bra. ska väl ta med mig en film som jag ska se. undrar vilken..

ciao så länge

image15

Supersugen efter den filmen.. svar nej. usch den var dålig både filmen och det såkallade skämtet :P
1 Kommentarer
bella:

måste eventuellt ställa in utgång på lö...förklarar sen...dock inget allvarligt osm hänt

2008-03-24 | 00:02:33
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.