2008-03-22 | 07:37:56

Påskafton

God morgon, är väl förmodligen inte allt för många vakna vid den här tiden på en lördag. många njuter nog av lite sovmorgon innan kanske vissa festligheter sätter igång. själv har ja sovit kass i natt. vet inte riktgit vad det är, men obra var det. vaknade flera gånger, bland annat en gång vi tre och sen vare svårt att somna om igen. konstigt jag som alltid sover bra. när sedan klockan ringde fick ja nästan en hjärtinfarkt. då hade ja ialf somnat till ordentligt men klart som...f. så äre då man ska upp. första tanken var att jag hade sovit över då jag drömde att ja hade snozzat några gånger. men tur så hade jag inte gjort det utan den ringde på bekväma 06.37..

Dags för en långdag på jobbet, 8-19 idag. jisses, ska tillome ta med mig lite plugg när jag är själv i tre timmar idag. få se hur mycket som blir gjort.. det är ju med ialf. ska även hinna se lite konståkning på tv:n idag. tycker jag kan vara roligt. det är ju ändå VM i Göteborg så vadå. kul kul.

nu rinner klockan iväg. dags att åka.
ps. Pongo var bra igår, liksom mysig. men Cruella de Vil hon va läskig i vanlig ordning.

ciao
1 Kommentarer
bella:

hoppas du ha de trevligt ikväll...här är de livat helvete 18 pers som kör ångtrut...de e en liten störd tradiotion. herregud snart sätter väl vinet in...ja kommer hem på må....då kan vi fika på tis ciao rå!

2008-03-22 | 19:37:51
URL: http://dashuri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.