2008-03-25 | 10:33:44

Seger!

Det var ju semifinal ett igår mot Hv71 och det blev seger med 5-3! vilken kanonstart på semifinalen. Jag kom som vanligt med bussen till matchen. vilket betyder att man är inne i arenan ca 20 minuter innan nedsläpp. vilket i sin tur betyder att det är knökfult på ståplats. och igår var ju inte direkt något undantag. det var värre än fullt. jag stod på min vanliga plats. typ. jag hängde nästan ut. stod ungefär på två centimeter men det gick bra ändå. kunde ändå skriva det viktigaste. Målen! berättar inte så mycket mer av matchen. ni kan läsa mitt matchreferat på:

www.svenskafans.com/hockeyzon Sedan klickar man sig vidare till Timrå IK

Träffade även min kära vän Pilvi. så jag fick sitta andra perioden som jag brukar göra. det är ju skönt med variation tycker man =). Vi hann inte prata allt för mycket men vi ses ju nästa match som är på fredag så det lär nog ordna upp sig. ska jag försöka lära mig lite mer finska, har inte blivit så mycket på sista tiden.

image19

Jag och Pilvi laddar inför andra perioden =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.