2008-03-20 | 23:34:30

sova sova

ja nu börjar min första bloggdag lida mot sitt slut. har känt mig rätt kreativ min första dag sådär och det känns ju bra. har snackat en del med bella som är bloggexpert i mina ögon. lika intressant varje gång det är något nytt på g med the blogg liksom. hon talar numer i koder och jag är helt borta. känns stabilt inför framtiden. Just nu har hon skrivit om mig och hennes skillnad på att packa saker. intressant grej tycker jag. jag framstår som en morsa men värsta freaklistan. hur ofta packar folk en vecka innan de åker? plus skriver en lista som man kryssar för.. är nog bara mammor som gör så typ.

Ja lägger allt på sängen eller stolen, med linnen i en hög, t-shirt i en annan, fina kläder i en annan och byxor i ytterligare en hög. på listan står det ofta, kläder, prick prick. sedan står det hygien vilket är shampoo, balsam och allt sånt krafs mm det finns mycket att komma ihåg, en annan prick står det viktigt som plånbok, biljetter, mobil, laddare. allt skall prickas för. vissa står det frågetecken efter beroende på om det är nödvändigt el inte. ni hör ju. skulle bella göra en sådan lista skulle ja bli tårögd.

ungefär som den gången när hon berättade att hon hade skaffat en plånbok, för bella har ingen plånbok det funkar lika bra att ha korten i fickan med pengarna eller lägga allt i väskan o få panik varje gång hon inte hittar dem på en gång haha. sedan berättade hon att hon skaffat busskort och nyckelring till sina nycklar. Allt på samma dag, det var nästan för mycket! hahahha ja då var jag nära himmlen eller nått hahaha

Nä nu måste ja ge mig. ska jobba imorgon på boendet, börjar elva slutar sju känns stabilt, emil borta bella borta. vad göra.. aja det löser sig nog.

natti natti

image12

bella o jag med italiensk tema =D
1 Kommentarer
Bella:

hahaha kunde inte sagt de bättre själv men vilken jävla bild...kolla mina brön

2008-03-20 | 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.