2008-11-11 | 23:11:07

Godkväll

oj nu äre dålig uppdatering igen. men jag har varit trött i luvan flera kvällar i rad. Eller så har kvällarna spenderats med att prata i telefonen. Lars och jag har pratat några gånger och det brukar ju ta en stund hahha. som senast när han enkelt skulle fråga om jag var på att åka hem på nyår och hitta på nått. Självklart var svaret enkelt. Självklart. trots enkelt och kort svar slutade det hela inte efter en minut utan snarare 1,5 timme senare. Men så ska det vara.

Jag har annars jobbat på i vanlig ordning. Föreseten slog jag personligt rekord i lördags!! på självaste Skärholmen där vi haft så svårt att sälja. Jag sålde 7st!! rekord för mig!! förut var det 6 som jag kanske hade min tredje riktiga dag på jobbet. hahha satte ribban högt där. men nu äre slaget! Chefen var minst sagt nöjd hihi.

Nu är vi i Täby,,vi får jobba på som fan för att komma ikapp där, men det löser sig nog.

Åhh igår gick jag och Sara min teamleader eller chef ut och åt på en indiskt restaurang efter jobbet. den låg vid Odenplan så det blir enkelt att hitta. för det  var så satans gott där!! hhaha jösses va gott och inte säskilt dyrt heller. Min ekonomi som är lite skral nu fick ge vika för denna juvliga måltid hhaha. och Vin aaaa underbart jag saknar vin hahha.

Det var som en hederlig VVV-dag. Fick flashbacks från de gamla goda tiderna med mina pinglor och vänner...

imorrn ska jag vara med bus.. Det kommer bli så kul. Längtar!!


Imorgon är det bus och jag!
2 Kommentarer
bus:

jaaah, imorgon är det vi!

2008-11-11 | 23:19:08
Bella:

gaaaaaaahhhhhh vin!!!!!! ja ha inte druckit vin pa tre veckor minst. fin bild pa dej och busemma BTW! Hej!

2008-11-12 | 14:41:18
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.