2008-11-06 | 09:09:13

klockan är nio

Hej, här sitter jag och äter en macka och dricker yogurt. Inte direkt så händeslerikt va men jag har inte så mycket för mig. ska väl ta mig en dusch vid tio snåret och så smått göra mig iordning, halvtolv skall jag sätta igång lite vatten och koka pasta och steka köttbullar. hahah sedan ett skall jag ta bussen och åka på möte i solna för att sedan jobba klockan tre.

hela dagen är planerad men känns inte direkt så händelserik. ska ju ändå jobba till åtta. Jag gillar inte detta med halvdagar. jag vill jobba hela dagar så jag hinner sälja massor och inte blir så lat på mornarna när jag vaknar och tänker "åh klockan är bara halvåtta, kan ligga en stund till eftersom jag börjar tre" jag gillar inte sånt. när ja är ledig då. men inte nu..usch.

men i helgen jobbar jag heldagar ialf. det är bra.

imorrn är jag ledig..vad skall en ensamtjej göra då. Jag skall äta kyckling, bulgur och chevréostsallad igen.. åt det igår och det var såååå gott! fredagsmat hihi. får väl träna lite och tvätta lite kläder..usch ingen kul fredag..men ingen annan är ledig heller.. och emma hade möte med AF..bajs också..


Nä nu ska jag sluta klaga, solen skiner, jag är mätt och det är snart dags för en ny arbetsdag. Hurra!

1 Kommentarer
Bella:

vi e tva lonely city girls som kampar oss fram i livet irre :)

2008-11-06 | 14:25:46
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.