2008-10-16 | 21:37:33

En Afterwork

Igår kväll var min första Afterwork med jobbet - det var kul. vi var inte så många, jag malin vår teamcoach Sara och norsken Lars Christian (chefen). vi var på Sky Bar i Sas Radisson hotellet där vid centralen, det var flott och soft. jag var egentligen alldeles för trött för att ta till mig livets dryck hahha men om det bjuds va ska man göra?

Sara bjöd på cider och sen vare tjejsnack och fniss innan chefen kom. Sara berättade om ett tidigare förhållande hon haft en kille som bjudit med henne till rom på semester, han pejjade rubb och stubb och sedan friade han på spanska trappan!!! helllooooo vadå överromtantiskt!!! ja dog, men det höll inte sedan men själva grejen var ju liksom Italien - Rom - spanska trappan och ett frieri..

Ialf när Lars Christian kom bjöd han på goojävla drinkarna och sen vare norge vs sverige resten av kvällen. Vilka skådisar är bäst/snyggast osv, vilka filmer är bäst osv osv. det var riktigt kul. Sedan skulle han lära sig att säga sju sjösjuka sjömän... det låter ju helt gaaalet med norsk brytning hahha

det blev inte så sent men tillräckligt, jag var lite halvfull när jag kom hem, det snurrade en del när jag gick o la mig.. och det var inte underbart att kliva upp i morse heller..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.