2008-10-23 | 21:01:38

Ledig imorrn!!

Godkväll mina vänner, idag har varit en okej dag. Jag gav norsken ett elakt öga imorse, han skratta den fuligen, men han var ändå riktigt nöjd över att jag hade sålt så mycket =).

Idag är jag riktigt slut, jag känner att huvudet väger tretti kilo, och att mina ben inte vill stå ytterligare nio timmar en dag till. först var det tänkt att jag skulle jobba imorgon och sedan jobba sju dagar till på rad, vilket skulle bli 18 dagar i rad. nä nu fick det vara lite paus, så det blev lite ordning och imorgon är jag ledig. jösses då blire vila, riktigt latdag, sova, vila, äta något gott, glo på tv, chatta och bara slöa...åhh underbart!!

i övrigt sålde jag två kort idag, inte godkänt men men. Uggla var i farten igen, han är förjäkla rolig. om man såg hans program när han skulle hitta sitt band..Kommer han gående med sina brillor och yviga hår. det är inte särskilt kallt i sturegallerian men Uggla han går med axlarna högt och händerna innanför jackan heheh.

Ja vad såg jag mer för filurer, Helena Bergström, Hans Fahlén och Fredrik Lindström igen,.

Eftersom jag jobbat själv mest hela dagen har det inte hänt så himla mycket annat. Lars-Christian va och hälsade på ialf han är så rolig..

Aja nu ska jag vila mina åderbrock.

Hörs
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.