2008-10-14 | 21:33:05

Ruta 22

min dagen före 22 årsdag spenderades i kära skönsberg med mina undebara vänner. alla var där som man brukar säga. och vilket firade det kunde inte bli bättre. tänk vilka fina vänner jag har, och såklart en helt undebar pojkvän =) fick en sådan fin servis att man åhh det finns liksom inte ord.

efter the big kalas var det bara att packa väskan och dra sig till Stockholm igen. verkligen snabba puckar. jag var riktigt blödig på kvällskvisten. allt hade gått så fort, jag hade inte hunnit med allt jag velat men en del, men åhh bara lite till kändes det som. jösses snyft snyft.

men när jag väl satt min fot i stockholm igen, blev det bra, det är min hemmaplan för tillfället. det känns ju riktigt bra.

Ruta 22 i Stockholm är fan inte fy skam!

blir riktigt roligt när ni får komma och hälsa på mig! =D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.