2008-09-16 | 11:48:45

Bajsa på AF..

Det är lite trögt idag. har en känsla av sjukdom inom mig. Vilket betyder att det är inte vidare najs. Kände av skiten igår och därför orkade jag inte blogga. låg som en hopkuradbajs på sängen och tittade på hockey. Hade ju tränat innan också så det slog väl i lite mer bara för att.

Skit samma, har ialf idag hunnit med att lämna in två ansökningar idag vilket känns bra, en på plats en annan via mail.

Kan ju berätta såhär.. jag var på arbetsförmedlingen igår. mindre kul upplevelse. Där berättade dem att jag måste stå som Helt arbetslös i tre månader för att kunna få ut några pengar från dem!! tre månader, utan att göra ett skit!! va fan i hela friden. pga jag stod som timanställd vilket jag är på boendet, där jag nu jobbar kanske en gång i månaden gick jag inte som arbetslös vilket jag iprincip är... Alltså jag blir tokig. pågrundutav för kort arbetslöshet och att jag stod som timanställd kunde jag inte få de jobb jag blivit erbjuden! jag fick damp. de fick lov att ta bort att jag stod som timanställd. så nu går jag som helt arbetslös...men om jag nu skall få jobb därifrån måste jag alltså räkna tre månader från nu!!??

Nä man får ta och göra allt själv.

Nu ska jag fika lite ägg och äta dålig kost.

Sedan ska jag baka lite tror jag..ska ju till en vän o se film ikväll så jag kan ju kanske ta med mig något =D

 
jag är/blev argare än såhär..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.