2008-09-01 | 22:31:59

Beyonce, Brittan, Rihanna eller..

Jag kom på att tänka på en sak. Nu när man ändå inte har något jobb.. eller ja mellan två jobb så att säga. Då kan man ju ta sig i kragen, för nu kan man ju inte skylla på att man inte har tid. Och nu menar jag inte att jag skall ta tillvara på tiden och sätta mig och läsa. jag har ju ingen kärlek för böcker direkt..Harry Potter dock. har ju läst ut sjätte nyss så nu äre bara sista kvar.

Nej jag tänkte på nu har man ju tid att fixa den där jäkla kroppen man alltid velat ha. Ja precis The body man suktat efter i flera år. Man säger jämt "den här sommaren ska jag vara fit och ha den där tvättbrädan, de låren, de armarna och bllabala tjolahopp så sitter man där med en mjukglass och steker fläsket hahah. nä men nu fåre fan vara nog. Nu skall det brännas. Friskis har ju som sagt gratis period nu så jag har fallit för gymmet. Va Erica på ett gym!? men det är lite kul faktiskte. ialf där, då inte Eliten är där och spänner sina muskler i äckliga kläder och ger en annan fulögat och undrar vad skall du kunna lyfta här?!! typ

Nä nu jäklar. Jag tittade på en gammal Britney Spears video idag.. helsike va snygg hon var förr... och vilken kropp.. så nu äre bara att välja hur skall denna kropp byggas upp?!! Brittan, Beyonce, Carem eller Rihanna..oj det finns mycket att försöka uppnå och jag ger väl det ett försök. Igen! men någon bantning blir det inte. jag gillar ju mat hahha så där äre kört med några kurer.

Kan nog träna två ggr om dagen nu. Morgonen en lång promenad eller löpning och på eftermiddagen styrke.. låter inte dumt.. hahha man kan säga mycket såhär halv elva på kvällen..




Need I say more!?
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.