2008-09-09 | 10:01:35

Boskap i tätt möte

Häromdagen var jag och pappa och kollade på fåglar igen. Jepp jag har blivit lite nördig på senare dagar när man nu blivit arbetslös på obestämd tid liksom. Men jag tycker det är trevligt att åka ut till en lugn och tyst plats och bara titta och fika lite. I fredags vare en sådan tur ut till en plats vid Alnön. Mycket härligt, det kändes som en uråldrig skog som fått en liten spång gående igenom sig bara för att man skall kunna få sig en liten tur i det fria.

Det är så skumt på dessa platser. det är så tyst att man nästan blir stressad. man har hör knappt någonting och ibland ser man några fåglar som flyger, badar eller dyker efter fisk. Det är rofyllt.

Men ack så rofyllt var det när vi gick där på spången. då jag till min förskräckelse ser ett stort djur alldeles för nära. Ett boskap.. en slags tjur av något slag som jag hela tiden glömmer bort namnet på. Jösses va rädd jag blev! hahah men den var ju såklart ofarlig men den hade väl irrat lite väl långt in i skogen.. men den såg ut att njuta ialf haha






Pappa kollar intensivt..plus har han min gamla rygga från när jag gick på lågstadiet!


Boskap!




Mysigt
1 Kommentarer
Bella:

Hahahaha! Jag hade fått sketslag. Men vad är det där för mysigt place? vi måste ta en picknicktur till lörudden innan snön kommer åxo...där vi va tidigare i sommar. ciao.

2008-09-09 | 13:38:49
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.