2008-09-11 | 17:01:30

En stund på balkongen

Tjohop.. efter allt för många timmar vid datorn.. jag måste sluta sitta här på dagarna. jag åller på att bli tokig på alla dessa annonser. Har tillomed börjat tittat på saker utomlands.. bara för att liksom. idag såg jag tillomed en intressant grej om att läsa engelska sen få jobba ett halvår.. känns som hermigt på bellas grej. men visst vare intressant om man ville lära sig språket plus jobb. aja

Har tränat idag på gymmet igen. Det var typ tre killar som glodde på mig där. de försökte väl få någon slags kontakt. men när jag håller på och svettas, tio på morgonen, inte direkt sminkd eller het för det minsta, spänner muskler och låtsas att jag skall bli stark någongång är jag inte sugen på att titta tillbaka. så mitt elaka jag låtades som att det regnade och tränade på. de gick i cirklar runt och tränade redskap i min närhet. hahha inte var de heta heller, den ena yngre än den andra typ och smalare än en lycksstople. jösses.

När jag tillsist var klar så gav jag dem en blick ialf det fick räcka hahhaha. jag har inge liv!

Ialf solen sken bra för ett tag sedan så då satte jag mig i lugnan ro på balkongen och åt lite nötter. det var rätt mysigt faktiskt. lite höstigt men ändå skönt. satt där och filurade.. hade varit trevligare om någon suttit med mig men icke då.

Aja snart äre dags för mat igen och sen en promenad på en timme =)




solen sken på vår paprikaplanta.


Mmm pistagenötter!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.