2008-09-09 | 09:53:40

Falun var fabulous

Nu är man hemkommen från en härlig helg i Dalarna. Två veckor ifrån varandra är ju som sagt rekord men så fort vi träffades så kändes det som det var igår. När jag efter tre timmarsfärd på sjtåget tog mig till Falun så körde emil fram hojen. det var bara att hoppa på och börna hem till ekvägen..tror jag det var där han och marcus hade sin trea.

och visst vare en fin lägenhet, riktigt stor och härlig. I vardagsrummet kan man ju göra hur mycket som helst. det var riktigt stort men de hade bara en stackars soffa och två möbler plus en liten tv. Det var ekovarning där. På fredag kväll vare bara mat, mys och film. På lördag vare dags att ta sig in till staden Falun. Jag som haft så stora fördomar om byn hahha. men det var ju fint, litet men de hade det mesta. Man är ju rätt bortskämd här i Sundsvall med tre miljoner affärer - av allt. Efter en tur på stan åt vi sushi till lunch. Mmmm så gott! Något mer fantastiskt som hände då hahah... hm nja men jag gjorde middagen, kycklingfile med någon uncelbenssås jag vet inte hur det stavas, bulgur och Bella/lars/erica/emma salladen med chevréost, sallad, pinjenötter och honoung! Till efterrätt hade erica gjort sin berömda haha nää men goda blåbärspaj med vaniljvisp. vilken höjdare!

Söndag blev slapp, en promenad på två timmar ut till vattnet och en sväng på ÖB, lite mat, film och popcorn! En rätt härlig dag med varandra liksom. Jag hade det bra i Falun hhehe det finns hopp =) nu behövs bara ett jobb..


Emil och Marcus på Sushistället i Falun


Min fina blåbärspaj och i förgrunden ser man ett fat med ljus i inflyttningspresent till de två.
Köpt på Living


Han tyckte att det var gott..


Promenad


Härligt

1 Kommentarer
Bella:

låter som en härlig helg det där du! ja står på jobbet å gruvar mej inför kvällen jag HMM HARKEL HOST*

2008-09-09 | 13:49:11
URL: http://hazardmissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.