2008-09-17 | 18:00:09

Fika på la stada

Åh va härligt att komma ut lite hhaha. blir många instängda dagar nu förtiden. Jag och dumburken plus mina löparskor som åker på lite då och då. Idag vare fika på Barista.. åhh jag tycker det är så mysigt där. Idag jobbade inte den där werdooo snubben heller så då vare ju fina fisken. Jag och Julia tänkte stort idag så det blev en rejäl fika. Erica tryckte först i sig en bärpaj och en guava smootie åhhh så gott. Sedan vare qiunasallad eller vad det nu hette..ialf grillat bröd med ost, färska champinjoner, sås och grönsaker, till fick man mer sås, gräddfil och qinoa med kidneybönor och på  maten fick man en chailatte. MMmmm tror inte jag behöver äta på fem veckor seriöst.

Annars så snacka vi våra män som vanligt eller snarare Julias man hahah. men det är ju kul det med. jobb, livet, fest och annat kulit. Blev en tretimmare innan det bar iväg hem. Oj det var ialf riktigt trevligt  =)


bad kvalité med här är damen julia med en massa gott krubb!


Mat


god chai =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.