2008-09-28 | 21:06:38

Från lugn till kaos

ojojoj säger jag bara. från en lugn och trevlig dag på Måbra Mässan med Pilvi blev det stress, damp, arga ord, hets och allt annat som var bra. Jag började faktiskt unda om det inte skulle börja gå lite dåligt. Alltså jag kan ju inte vara optimistisk hela tiden heller. Så funkar det inte.. när det kommer lite för mycket tur då måste det ju föra med sig någonting och visst kom det lite sånt.

Chefen ringde och stressade mig att komma ner. han är bra rolig men så intensiv, jag måste få komma hem och fixa boende innan jag åker ner igen.. men så funkar ju inte riktigt han hahah. ialf jag skulle ju antingen ner imorrn eller tisdag så jag ringde kvinnan som jag skulle ner och titta på lägenhet hos. Då säger kvinnan att hon redan hittat någon.. Utan att säga till!?! fan alltså, då vare bara att sätta sig vid datorn och söka igen. söka söka söka.. ingenting var ledigt eller så vare en man som hyrde ut så jag ville ju helst ha en kvinna.

Åh vilken stress, ingen mat, ingen ro bara huvudvärk och ont i magen. men nu för en stund sedan fick jag tag på en trevlig kvinna som hyrde ut ett rum i sin tvåa. Hon la ut rummet för en timme sedan så jag ringde direkt. hon LOVADE att hålla den så imorrn åker jag o pappa ner. Håller tummarna att den är bra...Lite inre lugn nu..

Huvudvärken börjar släppa, hjärat har börjat slå lite långsammare och snart kan jag nog ta lite fika i lung och ro.

tack och lov.

hejdå


det här är ett soft läge tycker jag haha
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.