2008-09-18 | 15:53:51

Hockey ikväll!

Tjohopp, inte så mycket aktivitet här idag som igår men ja det har ju inte hänt så mycket heller. Jag har läst hockeybilagan som kom idag med posten. Den var ju inte lite tjock heller, tog fan hela morgonen att läsa igenom den. Sedan lite datannördning innan det blev en längre promenad. Sedan har jag lagat en kanongod stroganoff :P.

Mycket mer verksamhet har det inte varit. jag blev som jäkla mätt att jag bara degat resten av tiden. och nu är ju klockanjäkeln redan fyra så nu ska jag dammsuga rummet och sen blire en dusch.

Ikväll är det ju Elitseriepremiär mot Hv71 så det kan ju inte bli bättre! Ni kan ju läsa om matchen ikväll på svenskafans.com/tik eftersom det är jag som är skribent ikväll.

So long folks


hade ingen bättre bild, får bli en gammbild från 07, tågresa till Sthlm.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.