2008-09-01 | 22:18:34

Jag körde ifrån min tankknapp

Efter att ha vaknat halv åtta, i vanlig ordning satte jag upp dagen på detta vis. Jag hade tänkt att innan pappa kommer hem vid ettiden skulle jag ha gjort allt som hade med dagens jobbansökningar att göra. Trots att jag inte var så sugen på att sitta vid dumburken klockan åtta på morgonen fick jag det vikgaste gjort och lite till. Frid och fröjd. sedan åkte jag på lite ärenden när pappa kommit hem med lilla bilen. kanonbra där med. sen skulle jag åka på Friskis och bränna fett och det gick ju fina fisken det med.

Men såklart när allt ser lite för ljust ut då måste ju någon pissa på en. När jag kommer till bilen från Friskis ser jag att jag har tanklocket öppet..Va fan tänkte jag har jag glömt att stänga den. Då med ens slog det mig. Fan tänkte jag. Jag var ju och tankade på statiol innan jag åkte hit...säg inte att jag... Jo tro på fan.. jag som alltid ska ha koll och göra saker och ting så noggrant, jag borde fan ständigt heta lillmamma eftersom jag beter mig som jag är mamma över allt. Suck och stön.

Jag har åkt ifrån min tankknapp. Ni vet den där grejen man tar ut när man skall tanka. den hade jag i vanlig ordning lagt på bil stjärten eller vad man kan säga som vanligt. och där låg den kvar när jag tankat klart. istället för att trycka tillbaka skiten då åker jag iväg med den kvar på bilen. Åhhhh less jag blir. Stackars pappa..han blev lite arg.. eller han sa inte mycket..precis som jag gör när jag blir arg.. suck vi är för lika..vi får åka på skroten eller något och fixa en ny knapp


Dumstrut på =) frusen bild från VM i skidor 08

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.