2008-09-09 | 21:21:07

jag o mina tre har svettats idag

Godkväll kära vänner som en person sa som jag inte tänker nämna vid namn eftersom jag inte gillade denna människa. Såg han i Timrå häromdagen också. hhuaa kalla korar.

Ialf nu har jag och mina tre svettas två gånger idag. Först på gymmet runt tio tiden och sen nu vid sjutiden på boxcombaten ute i timrå. Nu är jag mör.. överallt. Om någon skulle undra vilka tre som svettas idag så äre ju inte mina två vänner jag träffade idag på träningen. Utan tre saker som ständigt skall följfölja mig - på min kropp alltså. Jag har inte kommit på något vidare bra namn på dessa tre men det kommer nog snart, eftersom jag är less att se dem varje dag, känna dem, eller höra dem svänga omkring på min nedre del av kroppen. Dessa tre är min del vid magen och de två som sitter där på varsinsida om magen. Såkallade lovehandels eller handtag eller någonting man skall hålla i när det åskar.. aa jag är ialf less på dem. riktigt förbannad.

Men jag skall ta kål på dem någondag. Eftersom jag för närvarande inte har något liv så kan man plåga dem tills de försvinner. Äre någon som har något effektivt tips på att döda dem fortare?!!

Och ett annat problem jag tänkt på.. eftersom jag inte är så kunnig i mat. men vad äter man egentligen efter man tränat? om jag tycker att jag är duktig brukar jag äta jogurt med bananer och ett ägg. är jag dålig blir det något mörkt bröd. Jag är liksom dö hungrig efteråt.. inte kan jag ta någon liten dryck eller sådant då kolavippar jag..


ska man vara fin då måste man lida lite också..här ser man ju ändå Ok ut hehe =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.