2008-09-17 | 18:17:07

Jag såg en film med Arnold

Igår åkte jag och Erik till Daif och gluttade film. Erik var så snäll och hade köpt cola och polly till kvällens höjdare hehe. jag tog med mig muffins som jag hade bakat =D skare va så skare ju eller hur. Jocke fixade lite popcorn och sen varer filmdags.

Vad såg vi då.. Jo en Arnold film! alltså jag tycker inte om Arnold. Han är stor och äcklig, pumpad och pratar dålig engelska. nä fan jag tänker bara på Conan. suck. detta var en amerikansk actionrulle. No spänning och förutsägbar till tusen.. dessutom tror jag den var 2,5 timme lång!! Erik somnade i slutet hahah men det var ju ialf rätt trevligt. Får bli fler gånger, då utan Arnold.




Två festliga tillfällen.. igår var ju lite festligt det med.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Valfritt innehåll, t ex text, bilder m.m.